Upitnik o zadovoljstvu kupca

PLIN VTC d.o.o. sukladno zahtjevima norme ISO 9001:2008 provodi mjerenje zadovoljstva kupaca u cilju poboljšanja naših proizvoda i usluga. Molimo Vas da odgovorite na naša pitanja te svojim primjedbama i prijedlozima pomognete unaprijediti naše poslovanje na obostranu korist i zadovoljstvo.

1. Uspostavljate li kontakt s nama bez poteškoća?
Telefonom:
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada
Fax:
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada
E-mail:

Osobni susret (sastanak):
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

2. Jesu li naši ljudi prijateljski, uljudni i pokazuju li želju da pomognu?
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

3. Ima li naše osoblje potrebnu razinu vještina, sposobnosti i znanja?
Tehničko:
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada
Komercijalno:
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

4. Stiže li odgovor na zahtjev / upit u očekivanom ili zahtijevanom roku?
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

5. Poštujemo li dogovorene ugovorne uvjete?
Tehnički zahtjevi
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada
Rokovi isporuke
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

6. Sadrže li dokumenti za plaćanje (predračuni, računi ) sve potrebne i ispravne podatke?
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

7. Da li ste zadovoljni omjerom cijene i kvalitete proizvoda/usluga?
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

8. Reagiramo li žurno na Vaše eventualne primjedbe i reklamacije? U slučaju da nije bilo primjedbi/reklamacija, označite "Uvijek"
UvijekObično daPonekadRijetkoNikada

9. Jesu li naši proizvodi / usluge u zadnje dvije godine:
BoljiIstiLošiji nego prije

Vaše primjedbe i prijedlozi za poboljšanja

Ime i prezime (naziv tvrtke za pravne osobe)

Vaš Email (obavezno)

Ovaj kod...
captcha

...prepiši ovdje!